Közösségi Média Marketing

Webszövegírás

Ha már azt sem tudja, hol kezdje...
Bővebben...

Weboldal-készítés

Frissíthető weboldal. Sablonok minden ágazati igényhez.
Bővebben...

Kereső-optimalizálás

Nem elég jól kinézni, látszani is kell.
Bővebben...

Közösségi Média Marketing

A forgalom azonnali megindításához és a folyamatos növekedéshez.
Bővebben...

Fizetett hirdetési kampányok

Ha nem megy ésszel, próbáljuk meg erővel.
Bővebben...

Közösségi Média Marketing

A közösségi média marketing arra épít, hogy az embereket olyan hirdetések (és tartalmak) érdeklik, amilyenek ismerőseiket érdeklik. Ugyanis akik kapcsolatban állnak egymással, valószínűbben hasonló földrajzi és társadalmi helyzetűek, hasonló műveltségűek.


Tetszik!

Amikor egy facebook-felhasználó felkeres egy olyan weboldalt, amelyen elhelyeztek egy likeboxot, abban azokat az ismerőseit fogja látni, akik egyszer már kinyilvánították tetszésüket az oldal iránt.

Hasonló a hasonlót

A weboldalt működtető szervezetnek, társaságnak lehet egy profiloldala a facebookon is, ahol rendszeresen jelentkezik aktualitásokkal; ezeket a követők serege több-kevesebb alapossággal elolvassa és kommentálja. A felhasználók ilyen reakciói is belekeverednek ismerőseik hírfolyamába, és vonzzák a valószínűleg hasonló érdeklődésűeket.

Targetelt közönség

A facebook fizetett hirdetéseket is kínál. Hogy mi jelenjen meg az oldalsávban vagy a hírfolyamban, az függ a felhasználó profiljától (életkor, nem, tartózkodási hely, és számtalan, tudatosan vagy akaratlanul megadott preferenciától), valamint hogy ismerősei milyen facebook-profil- és weboldalakon aktívak.

Így a facebook - az AdWords mellett - a hirdetés legfókuszáltabb formáját nyújtja. A közösségi médiában való reprezentáltság előnyt jelent a keresőgépek találati sorrendjének megállapításában – a Google, ahogy eddig is, azt mondja tovább, amit "másoktól hallott”. Az új Marketplace az amazon- vagy ebay-féle piacterek újjászületését jelenti a közösségi médiában; érdemes tehát követni a facebook fejlődését!

Facebook- és Twitter-profil berendezése, gondozása

Kívánságára létrehozzuk vállalata facebook- és Twitter-profilját, és összekapcsoljuk weboldalával. Aktuális közlendőinek, ill. a szezonális érdeklődésnek megfelelően megírjuk tartalmait, melyeket többféle terjedelemben (blog, facebook, Twitter, hírlevél), akár több nyelven is megjelentetünk.

Hálózatban gondolkodunk

netzwerk

A legnagyobb forgalom – s így a legtöbb megrendelés – abból lesz, ha az internet népe magától ajánlgatja tovább az oldalt. Nem kell minden megosztónak boldog vásárlónak lennie – elég, ha a körülbelüli célcsoportban kézről-kézre adnak egy cikket (ill. weboldalának valamely funkcióját). Mert hasznos. Mert újdonsággal szolgál. Mert az olvasási (ill. az interaktív) élmény zökkenőmentes.