A forgalom fellendítése

Webszövegírás

Ha már azt sem tudja, hol kezdje...
Bővebben...

Weboldal-készítés

Frissíthető weboldal. Sablonok minden ágazati igényhez.
Bővebben...

Kereső-optimalizálás

Nem elég jól kinézni, látszani is kell.
Bővebben...

Közösségi Média Marketing

A forgalom azonnali megindításához és a folyamatos növekedéshez.
Bővebben...

Fizetett hirdetési kampányok

Ha nem megy ésszel, próbáljuk meg erővel.
Bővebben...

A forgalom fellendítése

Felmérjük a kulcsszavai fontossági sorrendjét és a riválisok közti versenyt. Azt is kiderítjük, milyen egyéb kulcsszavak vonzanak potenciális vásárlókat – vagy legalább látogatókat. Nyelvenként ill. területenként.
A kulcsszavak alapján készül el egy olyan stratégia, ami minden további SEO-intézkedést meghatároz, kezdve az optimális site-struktúra kialakításával. Ezt követően tesszük fel azokat a kérdéseket, amelyekről tudjuk, hogy a rájuk adott válaszok célzottan optimalizálják a tartalmazó lapokat. Az igényfelmérés, a lépések megbeszélése és az interjúk lefolytatása történhet Skype-on is.
A weboldal végleges tartalma kompromisszum a kereső-optimalizált és a hasznos szöveg között. Hiába kifogástalan a keresőrobotoknak, ha az emberi látogatók érdektelennek vagy haszontalannak tartják (alacsony a látogatások időtartama). Igazán hatékony az a cikk lesz, amelyet az olvasók szívesen osztanak meg a közösségi médiában. Érdemes tehát a szövegeket alaposan kiérlelni, mielőtt elkészül a fordítás.

Keresőgép-optimalizálás

A keresőgép-optimalizálás (Search Engine Optimization, SEO) azon erőfeszítések összessége, melyek eredményéül egy weboldal a releváns kulcsszavakra jobb helyezéseket érhet el a keresőgépek találati listáin. Míg egy weboldal felépítése napok vagy néhány hét alatt is megtörténhet, addig az optimalizálás egy évről-évre megújuló feladatsor, és egyszerűen soha nincs „kész”.

Linképítés

Az onpage-optimalizálás elvégzése után következik a linképítés (a weboldalára mutató linkek kihelyezése a világhálón). Ez egy rendszeresen végzendő tevékenység, hiszen természetellenesen hatna, ha valamennyi ránk mutató link egy néhány napos időszakban keletkezett.


Egy komoly weboldalhoz hozzátartozik, hogy itt-ott ajánlgatják, de ha a látogatások száma nem igazolja vissza a linkek számából levezethető érdeklődést, a kereső-szolgáltató tudni fogja, hogy linképítés történt. Ezért csak óvatosan!

Ha ügyfelünknek vannak weboldalai, a linképítést ezeken is el lehet kezdeni. A szakfórumokról közvetlen forgalom is jöhet, de visszaigazolást is jelentenek a keresőgépeknek weboldalunk ágazatban betöltött szerepéről.

A linképítéstől nem kell csodát várni; többet érhet egyetlen, jól pozícionált link, mint megannyi, a szövegkörnyezettel semmilyen összefüggésben nem álló – és használatlan – link. A hosszú idő alatt, témareleváns helyeken felbukkanó linkek ellenben fontos indikátorai egy népszerű, azaz hasznos, jó weboldalnak.

Forgalom-figyelés

Az Analytics a Google teljeskörű webanalitikai rendszere. Ezzel az online szoftverrel mérhetjük látogatóink számát és viselkedését, megismerhetjük igényeiket, hogy webes projektünket finomhangolhassuk. Pontosan követhető, mely erőfeszítések javítanak ténylegesen az eredményeken és melyek nem. Kívánságára kulcsszavanként teszteljük weboldala teljesítményét és kielemezzük meglévő statisztikáit, ami egy újabb optimalizálási fázis alapja lehet.

Mely kulcsszavakra jön a legtöbb látogató, melyekre a legtöbb vásárló?

Milyen korú, nemű a látogatóközönség, hová valósiak?

Milyen a kulcsszavak iránti szezonális érdeklődés?

Milyen oldalakról érkeznek és milyen eszközöket használnak?